Răspunsuri

2014-11-13T17:46:50+02:00

adica toamna este asa de trista fara culoare ca seamna ca o frunza ruginita are culloare la fel
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:48:50+02:00
Toamna exprima sentimente de nostalgie. La fel ca si frunzele colorate si ruginite care se astern pe pamant toamna , e o anumita atmfosfera pe masura. Nori fumurii si dimineti racoroase , sentimente de melancolie si picaturi de ploaie ce se ivesc de geam , aceasta insusire ''ruginita'' fiind potrivita pentru descrierea anotimpului toamna.