Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:40:21+02:00
-Toamna ,mai stai putin,nu vreau sa vina infrigurata iarna!
-Ok,cum vei spune tu,dar va trebui sa mai stau putin si sa plec.
-ok
-ok
Mersi mult mi-ai dat niste ideei super.MERSI,MERSI...................
ma bucur ca ti-am fost de folos cu ideile mele,acum tu trebuie sa le dezvolti pastrand acest subiect
Datorita tie am multe idei.MERSI MULT DE TOT
Ok,ma bucur ca te-am ajutat
2014-11-13T23:05:39+02:00
-Toamna ,de ce pleci?
-Plec deoarece trebuie sa vina iarana .
- Nu te rog numai nu pleca acum mai stai un pic ,nu vreau sa fie atit de frig acum 
-Nam ce face draga mea e timpul sa plec.
-Dar o sa vii la anul viitor nui asa?
Da desigur. 
-Bine toamna te voi astepta cu nerabdare .
-MULTUMESC