Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:37:55+02:00
George s-a urcat pe scara blocului fara sa stie ca doarme un caine acolo.
Gigel si Daniela au cautat-o pe Maria pentru ai sune vestea cea mare
Mama i-dus pe ei la cinematograf.
Ei nu au iesit afara datorita faptului ca ploua.
Mircea i-a daruit lui Bianca un buchet de flori de ziua ei.
Noi o sa mergem la Darius intr-o zi senina.
Ei n-s-au ales cu daruri nemaipomenite de ziua lor.
3 4 3
2014-11-13T17:47:28+02:00
S-a urcat pe scari  cu Alina si Maria..
Miruna sI ELENA au cautat-o pe Cristina acasa la ea.