Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • eu5
  • Ambiţios
2014-11-13T17:31:36+02:00
Este important sa studiem limba romina pentru a putea vorbi corect,coerent,fluent si pe intelesul celor din jur.deasemenea este importanta studierea acestei discipline pentru a avea o caligrafie frumoasa si o ortografie corecta.
2 4 2
  • Utilizator Brainly
2014-11-13T17:32:58+02:00
Este important sa studiem lb.romana deoarece:1)avem nevoie de ea in comunicare 2)avem nevoie pt a citi cv ambalaj sau mesaj etc 3)pt a scrie ceva cuiva 4 ) pt a ști vorbii si scrie corect in LB.ROMANA ținând contca este limba natala.
1 3 1