Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:05:21+02:00
A-si aduce obolul= a contribui cu un mic ajutor în scop de binefacere
a nu avea nicio letcaie=a nu avea absolut niciun ban
a lega paraua cu 10 noduri= a fi zgarcit
a sti cate parale face cineva=a fi bine lămurit în privința caracterului, a meritelor sau a capacității cuiva
a avea  noua baieri la punga=a fi zgârcit
:) :) :*
2014-11-13T17:15:51+02:00
A-si aduce obolul- A-si aduce contributia.
a nu avea nici o letcaie- anu avea nici o moneda
a lega paraua cu zece noduri- a lega catargul cu zece noduri
a sti cate parale face cineva- a sti cat valoreaza cineva 
a avea noua baieri la punga- a avea noua cureli la punga 

1 4 1