Răspunsuri

2014-11-13T17:04:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a-b=22 \to \boxed{a=22+b}\\ a+b=42 \\ \\22+b+b=42 \\ 22+2b=42 \\ 2b=42-22 \\ 2b=20\\b=20:2\\ \\\boxed{\boxed{b=10}} \\ \\ a+10=42 \\ a=42-10 \\ \\ \boxed{\boxed{a=32}} \\  \\ \boxed{Verificare: 10+32=42}
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:22:42+02:00