Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:00:34+02:00
Mama este coapta de furie .... Sora mea o intreaba mahnita : CE ai patit mamico ? Ea raspunde suparata : Tatal tau a incercat sa repare hornul casei dr mai rau la stricat . El va pleca maine la capitala dute si pregatestei haine eu am putina treaba ..
bravoo ! =))
mersi
Daa PaulaBie =)))))) Mersi :D =)))
Nai pentru ce :)
=)))
2014-11-13T17:02:06+02:00