Răspunsuri

2014-11-13T17:01:45+02:00
Ioana sta pe taburet . 
Langa biroul meu este un taburet.
La scoala , elevii sau taburete noi.
Taburetele cel nou e pe placul meu.

taburete= scaunel mic , fara spatar ., patrat sau rotund
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:02:21+02:00
Taburetul s-a rupt iar copil a cazut.
Trandala trage tare pana taraie taburetul. 
Copilul s-a urcat pe taburet ca sa ajunga la borcanul cu miere.

SPER CA TE-AM AJUTAT!!! Imi pui raspunsul ca cel mai bun? te rooog...