Pentru a obtin cuvinte noi, schimba prima silaba a fiecarui cuvant din lista de mai jos:
triunghi, casa, vaca, contine, subiect, noua, solda, gluma, albina, marea, zice, sediu, uliu, actor, vina

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T17:03:31+02:00
Casa=masa
triunghi=dreptunghi
vaca=barca
contine=mentine
subiect=obiect
noua=ploua
solda=lada
albina=cabina
marea=sarea
zice=face
sediu=mediu
uliu=detaliu
actor=factor
vina=albina



2014-11-13T17:04:04+02:00
Masa ,mica , ... , obiect , voua , sonda , mama , combina , floarea , ace , mediu , ... , motor , cana
4 2 4