Răspunsuri

2014-11-13T16:50:55+02:00
Printul i-a dat inelul de logodna
i-a cumparat un ceas
mama i-a luat cercei
copilu i-a spus o poezie
bunica i-a impletit ciorapi

ne-am sculat la ora opt
noi ne-am dus la film
ne-am spalat pe fata
ne-am jucat pititea
ne-am dat cu sania
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:51:34+02:00
I-a cumparat o bluza.
Ne-am ales cu o nota mica.
S-au intors acasa mai devreme.
I-a rezolvat problema.  
S-au insanatosit,luand medicamente.


1 5 1