Va rooog urgent aratati care este in limbajul curent ordinea fereasca a cuvintelor din urmatoarele exemple parasit au lor cuiburi frumoasele iluzii de crengi se dezlipesc insirandu-se-n lung zbor grozavii nori vesela verde campie va rooooooooooo urgent

2

Răspunsuri

2014-11-13T16:48:21+02:00
Eu cred ca asta e ordinea: Norii grozavi se dezlipesc de crengi insirandu-se-n lung zbor pe vesela verde campie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:52:23+02:00
Parasit-au a lor ciuburi=au parasit cuibrile lor
frumoasele iluzii=iluzii frumoase
de crengi se dezlipesc=se dezlipesc de crengi
insirandu-se-n lung zbor=in lung zbor s-au insirat
grozavii nori=nori grozavi
vesela verde campie=campia verde vesela

ASTA E TOT , SPER CA TE_AM AJUTAT :)!

3 5 3