Răspunsuri

2014-11-13T16:40:29+02:00
Uite niste idei:
Poti sa zici ca Terra este in razboi cu o alta planeta (dai ce nume vrei la planeta de preferabil sa fie "ciudat" ) ai putea sa descrii razboiul "intre praf stelar" etc.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:50:52+02:00
Scrie cum un om a plecat intr-o calatorie si a gasit o insula in care totul iera pe dos albinele erau gigantice iar elefanti mici si scrie cum ai calatorit pe fluturele gigant care dupa 10 ani a devenit cel mai bun prieten al tau si cum a avut loc o lupta intre fluture si paianjen,iar fluturele a fost grav ranit dar tu lai ingrijit dar tot moare la final de batranete.si poti continua cum fata pleaca in cautarea paianjenului pt razbunare si etc................
  sper ca team ajutat :)

1 5 1