Răspunsuri

2014-11-13T16:33:58+02:00
Biscuitii ''Vida''
Cum iti poti incepe dimineata altfel decat cu un mic-dejun sanatos si gustos?Biscuitii Vida contin cereale alese cu grija de expertii nostri.Gustul lor este ametiotor.
Ziua buna incepe cu ''Vida''!
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:37:55+02:00
LOLybabe 
Aparatul foto de ultima generație 
20 megapixeli
74 GB
Noul aparat foto cu un aspect uluitor in culorile mov, negru, gri, galben, verde, roșu si cu o camera spectaculoasa de 20 megapixeli vine la pachet cu o husa la alegere.

399 RON

Va puteti achizitiona si carcase cu diferite modele cu doar 30, 90 RON.

** alte nume: lolfoto, maxynew, nickonekt, kolor@...
PS : Sper ca te-am ajutat

3 5 3