Răspunsuri

2014-03-08T16:25:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T20:13:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin incazirea unei foi din aluminiu se modifică cele două dimensiuni relevante Lungimea și latimea deci in concluzie si aria suprafetei foii de aluminiu