Poate este o intrebare ciudata,dar o prietena de a mea este OBSEDATA de site-uri deocheate...Se poarta ciudat de mult timp...Spune ca in afara de ea si site-urile alea nimic nu mai este important...Am incercat sa o ajut sa scape de aceasta obsesie,dar nu am reusit...Cum pot sa o ajut sa scape de aceasta obsesie?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:21:15+02:00
Aici facem doar teme, dar hai sa te ajut
pai pana la urma se va plictisi. daca asta nu se va intampla..... pai la psiholog. As zice sa vb. cu parintii ei si daca se va supara pe tine poti sa-i spui E pentru binele tau!
2014-11-13T17:17:45+02:00
Este grav daca este obsedata cred ca ar trebui sa consulte un pisiholog