Scrie o poezie de una-doua strofe in care sa introduci
doua dintre personificarile create.
Repede va roogg!!!!!!

2
spune te rog un cuvant care sa se termine in chi
Genunchi
heyyyyyyyyyyyyyy
Ce?

Răspunsuri

2014-11-13T16:24:35+02:00
Undei un cai ne cantaret,tenor?                             apolodor e tenor si nu dansator
 Eu vad un caine catand la cor                                nici scamator nici acrobat 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:43:10+02:00
Langa lacul cel lucios
Sta un om  si un caie credincios,
Si vazand un miel
vazu cum FUGE VIATA DUPA EL.
  
 Si visand cu ochii inchisi
 Vazu o floare si un tufis,
 
 imi cade cerul la genunchi
un rand nu stiu incearca tu sa gasesti dupa vazu o floare si un tufis :)


2 5 2