Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:11:30+02:00
Ionut vine la masa.
Te-ai splat pe maini?
Am uitat!
Cum sa uiti asa ceva?
Iarta-ma , mama!
Ionut vine la masa.
Te-ai spalat pe maini? Am uitat! Cum sa uiti asa ceva? Iarta-ma, mama!
Ionut vine la masa.
Nu uitati linia de dialog!
  • Eno
  • Începător
2014-11-13T16:13:04+02:00
Ionut vine la masa.Te-ai spalat pe maini?Am uitat.Cum sa uiti asa ceva?!Iarta-ma mama.  Nu sunt sigura ca e bine.