1. Scrieti multipli lui 7 mai mari decat 10 si mai mici decat 50.

2.Aflati cate numere naturale de forma 4ab , sunt divizibile cu 10 , dar nu sunt divizibile cu 100.

REVOLVAREA LA DOUA EXERCITI =20 PUNCTE+MULTUMIRI DE LA MINE !!>

2

Răspunsuri

2014-11-13T16:12:59+02:00
1.M7{14,21,28,35,42,49
17 3 17
1.M7{14,21,28,35,42,49}
multipli lui 7 mai mici decat 50 si mai mari decat 10 sunt 14 21 28 35 42 49
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:18:26+02:00
1. Scrieti multipli lui 7 mai mari decat 10 si mai mici decat 50.
 =  14,21,28,35,42,49. 

2. Aflati cate numere naturale de forma 4ab , sunt divizibile cu 10 , dar nu sunt divizibile cu 100. 
 =  410, 420, 430, 440, 450, 460, 470, 480, 490 .


Sper ca ti-am fost de ajutor !!
      
44 4 44
Multumesc mult !
Cuplacere !
multumesc mult..
Ms!
Multumesc !!!