Despartiti in silabe enuntul urmator si indentificati diftongii , triftongii , si vocalele in hiat :
Leoaica si lupoaica traiau triste in custile lor de la gradina zoologica , deoarece nu puteau sa le paraseasca .

2

Răspunsuri

2014-11-13T16:11:33+02:00
Le-oai-ca = triftong
lu-poai-ca=triftong
tra-iau=triftong
cus-ti-le
lor
de 
la
gra-di-na
zo-o-lo-gi-ca=hiat
de-oa-re-ce=diftong
nu
pu-teau=triftong
sa
le
pa-ra-seas-ca=diftong

ASTA E TOT , SPER CA TE_AM AJUTAT !:)

17 4 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:28:38+02:00
Le-oai-ca si lu-poai-ca tra-iau in cus-ti-le lor de la gra-di-na zo-o-lo-gi-ca, de-ao-re-ce nu pu-teau sa le pa-ra-seas-ca.
diftongi:de-oa-re-ce(oa)
            pa-ra-seas-ca(ea)
triftongi:Le-oai-ca(oai)
            li-poai-ca(oai)
            tra-iau(iau)
            pu-teau(eau)
Vocale in hiat: Zo-o-lo-gi-ca(o si o)
14 4 14