Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:01:32+02:00
Ionita Comisul este un narator subiectiv pentru ca e vorbeste la persoana 1, adica eu. Marcile verbale si prominale sunt la persoana 1, adica el mereu poveste eu .......
ain inteles? sper ca te-am ajutat
1 5 1
2014-11-13T16:03:49+02:00
  este personaj principal
  apare in postura de narator al unei intamplari la care a fost participant direct
  portretul fizic este prezentat in primul plan narativ

bv
Obiectiv
ce visezi olumedesentimentex?! Daca el povesteste cum sa fie obiectiv?