Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T16:00:58+02:00
A)   x²+8x+16
b) x²-10x+25
c)4x²-12x+9
d) 9x²+6x+1
e)49x²-1
f) x²-25
2014-11-13T16:06:21+02:00
 
a) ( x + 4) la puterea a 2 = x la a 2 + 8x + 16
b) ( X - 5)  la puterea 2 = x la a 2  - 10x  + 25
c) ( 2x - 3 ) la puterea 2 = 4x la a 2 - 12x  + 9
d) (3x + 1 ) la puterea a 2 = 9x la a 2 + 6x + 1
e) (7x + 1)(7x - 1) = 49x la a 2 - 1
f) (x -5)(x + 5)= x la a 2 - 25
succes