Un dreptungi are perimetrul egal cu 104 m, iar latimea este  \frac{4}{9} din lungimea dreptunghiului. Aria acestui dreptunghi este egala cu ?

2
nu inteleg, nu ai nevoie de al doilea raspuns? nu am facut niciun abuz, am calculat cum am stiut eu, nici nu e acelasi mod de calcul daca te uiti bine.
Nu e corect .
si mie mi s-a intamplat sa-mi mai dea abuz desi nu e copiat ...ai dreptate ,dar nu ai ce sa le faci
Eu cred ca exista solutie, de aceea sunt moderatori sa observe ce este un abuz.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:50:06+02:00
P=104
l=4/9L
104=2L+2l
104=2L+2(4/9L)
104=2L+8/9L    aducem la acelasi numitor si avem
936=18L+8L
936=26L
L=936/26
L=36
l=4/9*36=16
l=16
a=L*l
a=36*16
a=576 m ²
e corect dar ajutama putin sa inteleg. acolo la l=4/9*36=16 cum ai obtinut 16 ?
pai vine 4 supra 9 ori 36 . si 9 cu 36 se simplifica si o sa obtii 4 . si vine 4ori 4 =16
a da :)
:)
2014-11-13T15:58:01+02:00
P = 2 L + 2 l
l = 4/9 * L
9 l = 4 L
4,5 l = 2 L
104 = 4,5 l + 2 l
104 = 6,5 l
l = 104 : 6,5
l = 16 m
104 - 2 * 16 = 72 m
L = 72 : 2
L = 36 m
A = L * l 
A = 36 * 16
A = 576 m²