Răspunsuri

2014-11-13T15:41:17+02:00
Aria cercului se afla asa

A este aria cercului, r este raza cercului, d este diametrul cercului, π  este o constantă matematică.
Formula este= Aria= constanta matematica inmultita cu raza la puterea a 2 care este egal cu constanta matematica inmultita cu diametrul cercului la patrat supra 4
mai degraba cauta pe wikipedia Cerc si gasesti la Aria cercului cum se scrie exact
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:46:53+02:00
Aria cercului=πr la puterea a 2-a(Pi*raza cercului la a 2-a).
2 5 2