Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:38:20+02:00
Alina vine la mine
imi vine sa plang de ciuda ca am luat patru

eu rad in hohote
m-am facut de ras la ore

plantez in sol flori colorate
pun cheia sol pe portaiv

lama tractorului curata zapada
la zoo am vazut o lama
2014-11-13T15:46:34+02:00
Vine:Andrei vine cumine in excursie.
Imi  vine sa plang de durere!

ras: Au ras in hohote  de gafa colegului lor.
La gradina zoologica , am vazut un ras si multe alte animale.

sol: M-am impiedicat si am cazut la sol.
La muzica am invatat despre cheia sol.

lama : Lama cutiului era bine ascutita.
Lama neagra de munte este o specie rara .