Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:33:31+02:00
Ce poate fi mai frumos decat meseria de invatator?
Asa cum mama ne indruma primii pasi in viata.la fel invatatorul ne indruma primii pasii in arta invatatului. El este primul care ne pune creionul in mana,el ne invata sa si scriem cel mai drag cuvant ,,mama'',nu doar sa-l rostim.Tot el ne invata tainele scrisului si ale socotitului...
E minunat sa fii invatator,meserie care iti da o multime de satisfactii.
3 5 3
2014-11-13T16:00:54+02:00
                   Invatatorul
am ajuns la scoala si mam intilnit cu profesoara.ma gindeam oare cum este profesia de invatator. mia venit in gind"profesia de invatator inseamna bunatatea pe care o da copiilor, rabdarea  care la orice invatator trebuie sa fie, gindul bun care trebuie transmis copiilor, credinta oricaruia si increderea pe sine deoarece are multi copii ce trebuie invatati si in sfirsit cunostinta ce este foarte importanta invatatorului. asta este profesia profesorului.
2 5 2