Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:23:24+02:00
Intr-o sera sunt 6 meri fiecare cu 3 mere galbene si 6 meri cu cate 4 mere rosii.
Cate fructe sunt?
(6*3)+(6*4)=18+24=42 mere
4 4 4
  • Utilizator Brainly
2014-11-13T15:25:13+02:00
Ana are nevoie de 6 pixuri albastre si de 6 creioane negre, asa ca merge la librarie. Un pix costa 3 lei, iar un creion 4 lei. Cat a platit Ana? REZOLVARE: 6*3+6*4=42 lei
2 1 2