Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:27:21+02:00
Verb la prezent ....El mananca la masa.      Ea doarme la bunici.
verb la viitor  .....El se va juca afara.       Ea se va duce la scoala.
verb la trecut .....El a dus mancare la gaini.      Ea a tuns un baiat.
19 4 19
2014-11-13T15:31:28+02:00
Eu merg la magazin. - prezent.
Ele scriu tema . prezent. 
El va pleca in excursie. - viitor
Noi o sa plecam la scoala. - viitor
Am scris tema ! - trecut
Ele au venit din excursie ieri. - trecut
SPER CA TE-AM AJUTAT!
21 3 21