Răspunsuri

2014-11-13T15:19:20+02:00
X la puterea 1= 1
ceea ce inseamna ca x=1
deci x la puterea este 1 la puterea 2011 care este egal cu 1 sau daca n-am spus corect ar fi, ca nu sunt prea sigur, as zice ca x la puterea 2011 este egal cu x inmultit cu x cu x de 2011 ori
 dar eu as zice ca-i egal cu 1
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:20:25+02:00
X la puterea 1 NU este egal cu 1 la puterea 2011,pt ca orice nr. la puterea 1 da acel numar,adica X si 1 la orice putere este tot 1. Depinde,daca x este 1,atunci X=1
1 5 1