Răspunsuri

2014-11-13T15:06:28+02:00
A insira = derivare cu prefix
omenesc = derivare cu sufix
a dezlipi=derivare cu prefix
a pribegi=depindede contex (s-ar putea sa fie conversiune)
jalnic = la fel ca su la a pribegi
infiorare=derivare cu prefix si sufix
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:09:44+02:00
A insira=insira
omenesc=om
a dezlipi=dezlipeste
a pribegi=pribegeste
jalnic=jale
infiorare=fior