Răspunsuri

2014-11-13T15:02:23+02:00
Bunicul me este foarte bogat. 
Vaca aceea este foarte manoasă ( adica dă mult lapte)
Masa de Crăciun este opulentă.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T15:04:09+02:00
Oamenilor bogati, de multe ori si la multi dintre ei le lipseste dragostea fata de mediul inconjurator.
a fi oqulent este o sugestie cu o iscriptie deosebit de vilejios pentru a fi respectat.
un om manos mereu va fi iubit de dumnezeu si mereu va avea o moltime de prieteni linga el.
3 5 3