Răspunsuri

2014-03-08T13:58:06+02:00
Imaginile olfactive sunt cele care se percep cu ajutorul nasului . Exemplu : ,, mirosul cozonacilor ma fermeca " . 
olfactiv s refera la miros,nu la vedere
Pai si am zis eu ceva de vedere ?! Daca nu stii , nu comenta !
m-am referit la imaginile care se vad,nu se miros!!dar poate ca tu le mirosi si nu sti ca se privesc!!
eu nu voi mai ajuta pe nimeni de acum!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T18:56:43+02:00


imaginile olfactive sunt acele imagini care se refera la miros.

ex:Florile au un miros extraordinar.

1 5 1