Răspunsuri

2014-11-13T14:44:40+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T14:44:50+02:00
Raspunsul este a) Mai mic
puteti explica de ce mai mic
Raspunsul este a)mai mic
Fiindca cu cat esti mai departe de cineva su de ceva,il vezi mai mic. de exemplu poti fi mai aproape de un copac si mai departe de un stalp. Normal ca vei vedea copacul mai mare,fiindca esti mai aproape si stalpul mai departe.
tu stii ce inseamna orizont