Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T14:50:27+02:00
Editor cu accent pe e
simbol cu accent pe i
matur cu accent pe a
profesor cu accent pe o
antic cu accent pe i
sever cu accent pe al 2-lea e
conducator cu accent pe al 2-lea o
parter cu accent pe e
revedere cu accent pe ultimul e
butelie cu accent pe e
liniste cu accent pe primul i
2014-11-13T14:56:31+02:00
Editor, simbol (poate avea accent dublu pe i sau o), matur (accent dublu), profesor (accent dublu), antic (accent dublu), sever (accent dublu), conducator, parter, revedere, butelie, liniste

1 5 1