Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T14:42:37+02:00
Romanii isi iubesc tara pe vecie.
Soarta copiilor nu este una buna.
Maine este o zi sfanta.
11 4 11
2014-11-13T14:48:44+02:00
Soarta noastra depinde de Dumneze.
Imi voi iubi mama pe vecie.
Maica Sfanta ne vegheaza de acolo de sus! :)
eu am o soarta mare.romania este o tara pe vecie.maine e o zi sfanta.
multumesc....!!!
cu placere
mie imi multumea! -.-