BUNA.ASI VREA UN TEXT DE 10 PRPOZITII IN CARE SA FIE SI CUVINTELE URMATOARE:STOLURI DE PASARI,DEAL,COPAC,USOR,CENUSIU SI ROSCAT.VA ROOOG.EU ASI VREA SA FIE GATA IN MAXIM 20 DE MINUTE PENTRU CA IMI TREBUIE PE MAINE LA ORA DE ROMANA

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T14:10:59+02:00
Vantul sufla usor,semn ca se apropie toamna.Stoluri de pasari se pregatesc de plecare in tarile calde.Pe deal oamenii muncesc cu spor la culesul viilor.Un copac isi scutura pletele lungi si frunzele danseaza usor.Un nor cenusiu isi face aparitia pe cer.Padurea s-a imbracat in mantia de culoare maro-roscat.Toamna isi intra in drepturi.Miresme de fructe imbata atmosfera.
2014-11-13T14:29:57+02:00
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!