Răspunsuri

2014-11-13T13:52:49+02:00

Nu putea să stavilească focul din inimă.

Focul din sobă mocnea.

A pus farfuria pe masă.
Nu a vrut să vină la masă pentru că nu îi este foame.
Nu cunoaște notele de pe portativ.
I-a arătat mamei notele din carnet.
I-a intrat ceva în ochi.
A uitat un ochi, de la aragaz, aprins.
Nu-i mai tace gura.
A intrat în gura lupului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T13:56:27+02:00
Masa : Obiect de mobilier: Masa mica este in sufragerie.
           Mancare, bucate:  Mama m-a chemat la masa.
           Dejun, pranz, cina: Am mancat masa de seara.
           Ospat, banchet: La scoala am facut o masa pentru profesori.
           Meseni: La masa nu este nici o persoana.
           Parte a zilei: Dupa masa s-a pus sa doarma.
A trece: El trece pe langa casa mea.
           Timpul trece foarte repede.
           El trece pe tabla data de astazi. 
 P.S propozitile sunt bune.


1 5 1