Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T13:50:08+02:00
Era frig si iarna. Afara batea vantul puternic. In linosayea mare am auzit un scheunat slab. Privind cu atentie am observat ca afara era un catelus. L-am luat in casa la cald. Am vazut ca nu are zgarda si probabil nici stapan asa ca l-am luat eu. Astfel am invatat ca pot salva si eu animalele si sa nu le abandonez. Daca vrei poti s-o faci mai lunga dar nu am avut timp... Sper ca te-am ajutat-mai mult-cerere prietenie
ce este "linosayea"
Vroiam sa scriu linistea scz
bine! sa vedem ce scrie motanudeea
ce titlu sa ii dau?
2014-11-13T13:52:55+02:00
Intr-o zi frumoasa de toamna veneam de la scoala.Pe drumul spre casa am auzit un miorlait sfasietor. Cand m-am uitat in lateral , in gardul de sarma al unei gradini era o pisica cu labuta prinsa intr-o bucata de sarma.Am inceput sa-i vorbesc frumos, am mangaiat-o  apoi am luat-o in brate si am dus-o la cabinetul veterinar din apropierea casei.Domnul doctir a fost foarte impresionat de miorlaitul pisicii, a bandajat kabuta si mi-a dat-o in brate.Am dus-o acasa unde am rugat-o pe mama sa o tinem peste noapte pana isi revine.De atuncu s-a scurs un an si pisuca a ramas la noi acasa. O cheama Pitzu.       Sper ca am fost de ajutor pupici.