1 Un paralelogram are baza de 20cm si inaltimea de 5cm.Aflati lungimea laturii patratului a carui arie este egala cu aria paralelogramului 2 Un trapez are lungimea bazei mici de 8cm,lungimea bazei mari este 150 la suta din lungimea bazei mici,iar inaltimea trapezului are lungimea de 5cm.Calculati aria trapezului. VA ROG FRUMOS MAI REPEDE :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T13:44:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.
aria paralelogramului = 20 x 5 = 100
aria patratului = latura x latura =L²
L=√100=10
2.
baza mare B= 8 x 150%=12 cm
Aria trapezului=(B+b)h /2 = (12+8) x5/2=50 cm²

2 5 2
2014-11-13T13:44:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aria paraleleogramului este egala cu baza*inaltimea= 20*5=100 cm aria patratului = cu latura la patrat= 10 la 2 deci latura patratului =10
Aria trapezului= (B+b)*h/2 ; B= 150*8/100= 12; Atrapez= (8+12)*5/2= 20*5/2=100/2=50 cm