Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T13:23:06+02:00
1. Nasterea Domnului - 25 de­cembrie
2. Taierea-imprejur - 1 ianuarie
3. Botezul Domnului - 1 ianuarie
4. Intampinarea Domnului - 14 februarie
5. Schimbarea la fata - 6 august
6. Inaltarea  Sfintei Cruci - 14 septembrie
7. Buna Vestire - 25 martie
8. Botezul Domnului - 2 ianuarie

4 4 4
2014-03-08T16:00:27+02:00
1). Nasterea Domnului. 2). Taierea-Imprejur cea dupa Trup a Domnului. 3)Botezul Domnului. 4).Intampinarea Domnului. 5) Inaltarea Sfintei Cruci
1 1 1