Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T12:59:29+02:00
Cuza-Vodă obişnuia adesea să se îmbrace ca un om de rând şi să se amestece printre lume deoarece dorea să afle el însuşi cum trăiesc cei mulţi, oamenii de rand
2014-11-13T13:22:00+02:00
Cuza  se imbraca normal si se ducea prin straini sa opreasca talhariile
Cuza obisnuia sa se imbrace ca oamenii de rand deoarece dorea sa afle el insusi cum traieste poporul lui.