Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T12:34:44+02:00
Este partea de vorbire flexibila care denumeste obiecte(lucruri-minge,caiet,penar;fiinte-copil,maimuta;fenomene ale naturii-fulger,uragan;nume de insusiri-bunatate,frumusete;nume de stari-veselie,tristete;nume de actiuni-scriere,derogare).
1 5 1
2014-11-13T13:32:07+02:00
Substantivul este partea de vorbire care denumeste finte lucruri si fenomene ale naturi.
sper sa te ajute !!