Răspunsuri

2014-11-13T12:21:25+02:00
Padurea de argint,codru de arama, vazduhul mut, vantul turbat, mii de fulgi ca niste fluturi,razele blande, frunze argintii, iarba pare de omat, sufletul copaciilor, melancolica luna
Mai vrei si altele?

Da
Mandrul glas, apa calma, luna zace, bulgari fluizi,treumur somnoros, lin vioarele rasuna, aerul varatic,minunatia naturii,cerul fumuriu ,regatul soarelui
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T12:42:40+02:00
Epitet: ,,Mii de coifuri lucitoare , mii de capete pletoase,
comparatie:;, Fata-i rosie ca marul,,
metafora:,,Pe cer straluceste mingea de foc;,
personificare: ,,Spicele jucau in vant;,
hiperbola: ,,Minte de ingeata apele,,
1 5 1