Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T12:12:53+02:00
Da,deoarece 9 la 2003 se mai poate scrie  3^{2} totul la 2003
=> 3 la 2-a totul la 2203 =  3^{4006} ,care se mai poate scrie  3^{2003} totul la a doua => este patrat perfect
acolo scrie totul la 2003.
iar acolo 3 la a doua totul la 2003 = 3 la 4006.
2014-11-13T12:13:56+02:00

nu deoarece ca un nr sa fie ptrat perfecttrebuie sa fie la puterea a doua
Da, dar poti sa il scrii ac un numar la puterea a doua.