Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T12:00:03+02:00
3^5 nu este patrat perfect, 3^4 este patrat perfect
3 la 5=243 el nu este p.p.
uite-te la raspunsul meu,poate te ajuta.
trebuie sa se scrie ceva la a 2 a
exact.
:(
2014-11-13T12:02:07+02:00
Pai 3 la puterea a 5-a se mai poate scrie : 3 la a 2 x(inmultit) cu 3 la a 3 => 3 la a 2-a patrat perfect(3 la a doua = 9) si cum 3 la 3 = 27 => 27 nu este patrat perfect => 3 la a 5-a nu este patrat perfect.