Răspunsuri

2014-11-13T11:52:41+02:00
E bun si in spaniola?il poti traduce daca vrei

Un dia Compras
Hoy voy a un amigo, Miguel.
¿Qué estás haciendo amigo?
Bueno, usted?
Yo quería ir todo el día que compramos algo de Intersport.
Me gustaría crampones ustedes?
Me gustaría ... hmm ... un balón de fútbol con la firma de Neymar
Pero puede ser una réplica.
Entonces, ¿qué, vamos a comprar!
Y los chicos tienen cumaprat equipo topata día y el fútbol, pero las bolas. s il traduci


:\ si ce a sa inteleaga cu asta? nici macar nu apar defectele si calitatile de a fi famos si prin alta parte nici nu se intelege nimic e tradus corect? ''cumaprat'' ''topata'' nici macar nu exista si hoy voy a un amigo nu are sens inseamna azi ma duc un prieten :\
eu am scis de la mn din carte
scris
oooh scuze doar ca sunt multe greseli
Ms oricum o sa am nevoie de el
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T13:58:29+02:00
Being famous is good but has some defects for example a famous  never have a personal life journalists are always on their tracks always invent bad things about them but it is nice that people love you and admire you. (nu e de o pagina dar o poti folosi ca pe-o idee :3 sper ca  te-am ajutat un pic)