Răspunsuri

2014-11-13T11:46:07+02:00
Campul lexical se refera la lucruri care se afla in aceeasi sfera. De exemplu campul lexical al florii contine: lalele,trandafiri,ghioceietc. Familia lexicala se refera la toate cuvintele ce se pot forma prin derivare avand un cuvant model. De exemplu familia lexicala a substantivului familie este : familial,familiar,etc sau al cuvantului bun avem strabun ,strabunic,strabunica,bunicel,bunicica,etc
multumesc mult!
la mine nu tia placut?
ba da
mersi esti cea\cel mai tare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:49:10+02:00
Campul lexical cuprinde toate cuvintele care apartin aceluias domeniu si care au trasaturi de sens comune.
ex. bunica bunic mama tata fiu fiica var verisor etc.
Familia   lexicală  reprezintă totalitatea cuvintelor înrudite ca  sens, formate de la acelaşi cuvânt de bază adaugand prefixe si sufixe.
ex frunza frunzisoara frunzis etc.

daca tia placut raspunsul intra pe profilul meu si dami un multumesc te rog

2 4 2