Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:48:37+02:00
Mod special de dispunere a versurilor, care are ca scop reprezentarea grafică a simbolurilor sau sugestiilor dintr-o poezie
Spre exemplu se incepe cu un cuvant si la final apare acealasi cuvant.
2 3 2
2014-11-13T11:48:38+02:00
Caligramă este un poem în care dispoziția grafică în pagină formează un desen care are o legătură cu subiectul textului. 
1 5 1