Răspunsuri

2014-11-13T11:26:42+02:00
Invaluit
locuitor
locatie
si poti sa explici si modul de formare ca imi cere la ex urmator
derivare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:30:37+02:00
Inlocuitor.localnic si vale=Valentina 
Sunetele sau grupurile de sunete adaugate dupa radical pentru a forma cuvinte noi de numesc Sufixe adica cele asezate dupa
cuvintele formate cu ajutorul prefixelor si sufixelor se numesc CUVINTE DERIVATE
pai nu stiu asta trebuie sa ma uit pe o harta, ma uit imd
citeste de mai multe ori definitiile sa le intelegi
deap