Răspunsuri

2014-11-13T11:06:33+02:00
Este zgarcit ,si ajunge sa moara fara sa se bucure de banii pe care i-a strans.Mananca foarte putin ,nu isi facea focul iarna si economisea foarte mult.
multumes dar mai trebuia sa mai alegi inca doua cuvinte
pai singuratic,deoarece nu vorbea cu nimeni si probabil temator deoarece ii era frica sa nu-i fure cineva banii adunati
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:54:36+02:00
Hagi Tudose era;zgarcit,singuratic,temator
1 5 1