Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:03:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Guriță,orășel ,norișor ,mustăcioară
9 4 9
2014-11-13T11:07:49+02:00